
Nierdzewny układ wydechowy
Nierdzewny układ wydechowy oparty o jeden przelotowy tłumik. Zakończony podwójną końcówką 2×76. Od teraz TJet brzmi, niedługo dołożymy też trochę mocy Zapraszamy

Nierdzewny układ wydechowy oparty o jeden przelotowy tłumik. Zakończony podwójną końcówką 2×76. Od teraz TJet brzmi, niedługo dołożymy też trochę mocy Zapraszamy

Długotrwałe zaniedbania serwisowe poprzednich właścicieli były głównym powodem agonalnego stanu tego silnika. Warto zmieniać olej częściej niż 15000km (tym bardziej, że wchodzi go zaledwie ~3l)

Klient zgłaszał problemy z uruchamianiem silnika, zmniejszoną moc, problemy z 'wstawaniem’ turbosprężarki. Diagnoza – zerwany klin na kole rozrządu wału korbowego. Obyło się bez kolizji

Wykonane prace: montaż turbosprężarki GT1752 na naszej produkcji adapterach montaż wałków rozrządu 1.2 + nowy napęd układu rozrządu downpipe 2.75″ 3″ tip + stożek K&N

Wykonane prace: wymiana przednich amortyzatorów, sprężyn, górnych mocowań wraz z łożyskami, geometria zawieszenia uszczelnienie podstawy filtra oleju pełny serwis olejowo-filtrowy pełny serwis układu hamulcowego wraz

Wykonane prace: wymiana klocków i tarcz hamulcowych przód wraz z ciśnieniową wymianą płynu hamulcowego serwis układu klimatyzacji R134a ciśnieniowa dezynfekcja parownika klimatyzacji Zapraszamy na serwis