
Fiat Bravo 1.4 MultiAir
Wykonaliśmy: wymiana uszkodzonego modułu MultiAir i wszystkich niezbędnych filtrów i uszczelek z tym związanych serwis olejowo-filtrowy silnika

Wykonaliśmy: wymiana uszkodzonego modułu MultiAir i wszystkich niezbędnych filtrów i uszczelek z tym związanych serwis olejowo-filtrowy silnika

Wykonaliśmy: montaż turbosprężarki GT17 montaż centralnego intercoolera downpipe + termoizolacja heatshield montaż wskaźnika EGT Po wszystkim strojenie sterownika benzynowego przez Cinsoft, następnie strojenie instalacji LPG

W ramach odskoczni dziś Nissan Qashqai Wykonaliśmy: wymiana kompletnego napędu rozrządu serwis olejowo-filtrowy serwis układu hamulcowego przód+tył wraz z ciśnieniową wymianą płynu hamulcowego

Końcowa sekcja układu wydechowego wykonana z stali nierdzewnej w Fiacie Bravo 1.4 TJet. Na końcu polerowana i zgrabna końcówka 2×63

Znowu zaniedbania serwisu doprowadziły do częściowej rewizji silnika po zaledwie 70000km. Od uszkodzonej turbosprężarki przez powycierane popychacze na zapieczonych pierścieniach kończąc. Teraz znów może cieszyć

Dwie sztuki Grande Punto na montaż centralnych intercoolerów FMIC – jeden TJet, drugi MultiJet. Oba w przyszłości zaatakują 2 z przodu na wykresie Zapraszamy