Klient zgłaszał zwiększone zużycie oleju silnikowego dochodzące do 1.5l/1000km. Szybka rozbiórka, pomiary i weryfikacja – blok nie nadaje się do dalszego użytkowania bez tulejowania lub jego wymiany na inny.
Wykonane prace:
▪ wymiana bloku na 1.4 multiair wraz z wymianą pierścieni, panewek głównych i korbowodowych, kompletu śrub oraz pompy oleju
▪ pełna obróbka głowicy wraz z wymianą zaworów i prowadnic
▪ wymiana wszystkich uszczelek, świec zapłonowych, separatora oleju
▪ wymiana kompletnego napędu rozrządu, napędu pasowego osprzętu
▪ wymiana linek zmiany biegów
▪ wyeliminowania drażniących stuków w przednim zawieszeniu
▪ serwis klimatyzacji
Po tak wykonanej naprawie nie ma mowy o jakimkolwiek zużyciu oleju. Właściwy interwał olejowy (zalecamy 8-10tys km) zagwarantuje taki stan na bardzo długo.
Zapraszamy 😊


